14 Kasım 2008 Cuma

Yaban Balı Eskisi Gibi Değil



Büyük hayranı olduğum bir grup.

Deli gibi sadece Wildhoney dinlediğim dönemin İsveçli kahramanları Tiamat yeni bir albüm yayınlamışlar.

Yeni albümün adı Amanethes. Büyük ihtimalle albüm adının Yunancada bir anlamı vardır. Zira grubun vokali (lideri de aynı zamanda) Johan Edlund Selanik'te yaşamakta.

Ufak bir röportaj söyleşisinde Yunanistan'a bayıldığını, Yunan(!) kahvesini hiçbirşeye değişmeyeceğini söylemişti uzun zaman önce. Türk kahvesini bilmemesinden kaynaklanan teknik arıza olarak kabul ediyorum.

Yeni albümün birkaç şarkısını Myspace'den dinleme şansı buldum. Acele etmek istemiyorum ancak, ben tutmadım. Kaldı ki Tiamat'ın girdiği kulvarın farkına varalı çok oluyor ve açıkçası onları takip etmeme sebebim de tamamen bundan kaynaklanıyordu.

Yine de sorana dinle derim. Benim gibi Tiamat'tan vazgeçme derim.

Eski Tiamat'tan vazgeçmiş değilim kesinlikle. Ancak, yeni tarz benden biraz kaçar gibi duruyor.

Dinleyin, kararı kendiniz verin. favit'te oku

Hiç yorum yok: