13 Eylül 2010 Pazartesi

Doktrin_sample (remastered).mp3

Mi Kubbesi için hep, uzayda müzik adına bizden birşeyler çalınacaksa bunun adı mutlaka Nekropsi olmalıdır dedim. Tabi bunu söylerken de etrafımdaki insanların kim olduğuna dikkat ettim. Yoksa deli damgası yemiştim şimdiye kadar.

Nekropsi'nin algı sınırlarını zorladığını, hissiyattan huysuzluğa, koyvermişlikten takıntılara doğru dinleyeni götürüp getirdiğini düşünen/hisseden kaç kişi vardır bilmiyorum ama daha da ileri giderek şunu da diyebilirim gönül rahatlığıyla; insan neyi, kimi, hangi varlığı veya boyutu hayal ediyorsa, işte Nekropsi dinleyiciyi hayaliyle buluşturabilen arabirimdir gözümde.

Yine vokal yok. Tatminkar miktarda kinaye sample'ları, harf devrimi'ne takılmaca, bülent ersoy'dan ateis'e ufak da olsa yerinde bir katkı var.

Korn ve Primus arası bir bas yoğunluğu var. Bateri tonu da Mi Kubbesi'nden uzaklaşıp, Sayı 2'den devam edilmiş gibi görünse bile tamamen 1998'e özgü.

Elektroniği harika olmuş. Nekropsi'nin böylesine bir evrime kaymaları kesinlikle tesadüf değil. Oldunluğun ta kendisi.

Albümü daha dün edindim. Burdan dinlemiştim elime geçmeden önce.

İlgilenenlere. favit'te oku

5 yorum:

etjsrr dedi ki...

grooveshark linkinde bir sorun var.

etjsrr dedi ki...

yokmuş sorun bendeymiş.

Besimi dedi ki...

grooveshark'ta sorun vardı aslında. bizim müyap sağolsun, müzik engellerini bir bir önümüze koyuyor.
artık, engelli olmaması lazım sitenin.

etjsrr dedi ki...

fark etmemem lazımdı aslında dns falan ayarlanmıştı. neyse sorun çözüldü ya sonuç olarak.

Elder Fitt dedi ki...

Loved the audio, thanks for the posts