26 Aralık 2008 Cuma

...A Mosquito, My Libido, Yeaaaah!


Arabadaki playlist'imden sıkılma durumu olunca, arabanın doğal gacır, gucur şeklinde envai çeşit dış ses rahatsızlıklarını örtbas eden ve ruhuma doğru inen besin kaynağı olan müziklerde de değişime gideyim dedim (dönemsel bir trip olsa gerek :P).

Baktım, ne var seçenek olarak, bundan on yıl öncesinde falan edinilen bir albüm; Korn - Life is Peachy. Deli dolu tavırları, son derece aykırı dış görünüşleri ve herkesi dumura uğratan şarkı sözleriyle sık sık başvurduğum bir gruptu Korn (KöRn alternatifini daha çok severim aslında :-D).

Fakat, duygusal birikimler değişimlere, profesyonel değişimler ve deneyimler duygusal değişimlere vesaire şeklşnde hayatımda zuhur edince, bir süre dondurduğum ve dokunmadığım gruplar arasına girmişlerdi.

Dün yeni yine yeniden tribiyle olacak, bakayım şimdiki tadı nasıl birşey olsa gerek dedim kendi kendime. İstanbul trafiğinde Twist'li bir başlangıcı özlemişim hakikaten. Trafik ışıklarında camlarımı indiririm, herkese ne dinlediğimi duyurur ve kıroluğumu yapmış olmanın huzuruyla rahat yaşarım :-D

Twist'teki hoş saçmalattırmaca sözlerle başlayan Life is Peachy A.D.I.D.A.S.'a kadar uzanır. all day I dream about sex narasını duyan ben içten içe bir coşarım ve kendimi onsekizli yaşlara geri götürürüm. Coşkumu gizleyemeyip, gaza gelirim, kafa sallarım, her türlü embesilliği yaparım ve tuhaf tuhaf bakışlarım alırım etraftan :)) ama kimin umrunda.

Cinsellik, toplum kokuşmuşluğu, aile içi şiddet, aile içi cinsel istismar ve dahası(!) gibi öğeleri kullanan KöRn'ü az da olsa özlemişim, bunu anladım. Asıl favorim 1994 albümlerinden Blind. Sound ve ruh olarak zaten '94 albümlerini en fazla takdir eder ve dinlerdim. Bugünlerde daha sık dinlemeye geri döneceğim gibi görünüyor.



Adidas - For more funny videos, click here


All day I dream about f^%^ing!

Long die censorshit... favit'te oku

6 yorum:

Selin dedi ki...

jonathan'ın vokalini severdim, şarkılarını da genel olarak severdim ama epey zamandır dinlemiyorum galiba. (kendileriyle hiçbir ilgisi olmamasına rağmen kıl olmuştum zamanında gerzek bir insan yüzünden :D )zaman zaman dinlemeye ara vermek güzel, sonra bir daha dinlemek daha güzel :) du bakayim cdlerim neredeydi benim :)

Besimi dedi ki...

sen de ne yapmışsın sLn öyle, toprağı yamuk diye lahanadan vazgeçmek gibi :))) Korn, bazen güzel sadece hakkaten, fazlası mide fesatına yolaçabilir... :-d

Selin dedi ki...

bana ara ara olur öyle :)) biraz zaman geçince aklım başıma geliyor tabi :p

Besimi dedi ki...

tipik kızsal haller diycem ama yalan olucak, erkeklerde de beliriyo sıkça :) bu arada bi de Korn Family kavramı uydurulmuştu bilmem kimler tarafından Limp Bizkit, SOAD tayfasından grupları dahil ettikleri. seneler sonra çok gülmüştüm buna :-D KöRn yazısında es geçmişim, dalgınlık işte :P

nobodylovesmeitstruenotlikeyoudo dedi ki...

Beni en çok grup elemanlarından Head'in dine dönüyorum ben diyip gruptan ayrılması ve Jonathan'ın bunun üzerine Hypocrites'i yazması güldürür.Kardeşim kendilerine vakti zamanında pek tapardı o yüzden bütün cdleri ve cdlerindeki hidden trackler bulunmakta ve en çok sevdiğim şarkılarda onlar.Birinde Jonathan ağlar birinde meksikalı bi abiyle hiphop karışımı birşeyler yapar eğlenirler yani kendilerince.

Besimi dedi ki...

zamanında henüz kafamız herşeye basmazken (sanki şimdi basıyor) korn ve elemanlarının girdiği deneysel oluşumlara çok ters gözle bakardım. yıllar sonra görüyorum ki adamlar hayatın sıkıcı tarafını böyle kırıyormuş :)