18 Mart 2009 Çarşamba

Dağıtiiim lan burayı, heh?!

Uzun süredir bloguma yerleştirmek istediğim muhteşem bir Christian Bale küfür derlemesi.

Fakat, aradan belli bir sürenin geçmesini bekledim. Herkes bir unutsun, tekrar özlesin falan..

Bildiğiniz üzere Christian Bale, yeni Terminatör'ün setinde ışıkçıya kızmış bu da çok büyük bir olay haline gelmişti.

Uzun uzadıya dinledik Bale'in içini dökmesini.

Aradan fazla zaman geçmeden de hemen remix'i yapıldı.

Ben eğlenerek ve gülerek dinliyorum.

Bale'i sevmeye devam tabi canım. Adam böyle parladı diye hemen küstük değil ya.

Çocuk muyuz biz, aaaa!?

favit'te oku

4 yorum:

Adsız dedi ki...

chiritian bale evet, değişik ve çok hoooş

Besimi dedi ki...

bence süper olmuş bu. bale'in oyunculuğu zaten gayet güzel...
yorum için sağol.

ESTHER dedi ki...

Nası ya bu bildiğimiz kıristiyan mı?? hani şu muhteşem oyunculuğuyla makinistte beni büyüleyen :D lool

Besimi dedi ki...

ta kendisi :)))
repliklerin orijinalini bi dinlesen düşersin... benim için yılın hiti bu :D