12 Ocak 2010 Salı

What word is your f.r.i.e.n.d?

Cake'in kafa karıştırıcı, acı-tatlı olduğu kadar bir o kadar da anlaşılmamış parçası "Friend Is A Four Letter Word" takıldı bugün aklıma. Ne kadar anlamaya, anlamlandırmaya çalışsam da bu konuda pek de başarılı olmadığımı yaptığım bir iki şarkı sözü aramasından sonra anladım.

"Friend"e dört harfli diyor ya sevgili Cake, ben de ne olabilir derken aklıma "fiend" geldi. Hani sevgiyle nefret arasındaki o ince çizgi davası. Aslında, mantık olarak doğru yolda olduğumu anladım ufak araştırmadan sonra fakat tüm olasılıkları gözden geçirmediğimi gördüm.



http://www.youtube.com/watch?v=Mm70afsCO7k

İngilizce'de dört harflilerin ne anlama geldiğini şuradan okuyalım hemen. Resim hemen kafanızda beliriveriyor mu yoksa inanmak istemiyor musunuz?

Elemanın biri yorumunu bırakmış ve dört harflinin "love" olduğunu iddia etmiş. Ne kadar güzel değil mi? Safça olduğunu eklememe de gerek yok herhalde.

Diğer versiyon ise "four-letter-word" tanımına uyanlardan bir tanesi. Artık hangisini seçerseniz. Bence fuck'tan öteye gitmez. Giderse de Cake'in ayıbı olarak sayarım, hiç de karışmam. Zaten hayal kırıklığına uğratmışlar beni, işim yok bir de ağzımı bozacağım şimdi.

Pfff...

Daha önce de yazmışım Cake'i, ne diye yazıyorum ki tekrardan?! favit'te oku

2 yorum:

Ece dedi ki...

aslında o 'love' diyen de bir nevi doğru söylemiş.

love is just a four letter word.. :)

ayrıca bahsettiğin cake şarkısına ben de bayılırım.. 'bana iğrenç de, ama arkadaşım deme' güzeldir. :)

Besimi dedi ki...

Doğru söylemiş olabilir ama doğru cevap "love" demek biraz saflık oluyor. Yoksa ben mi öküz altında buzağı arayanlardanım!?!

Farkettiysen kendimle de çelişen ifadelerim var. Yazıda bahsettiğim hayalkırıklığı o "dört harflinin" love olmamasından kaynaklanıyordu ;))