23 Ocak 2009 Cuma

Uzun Bir Aradan Sonra


Black Sun Empire yazısı vardı, var mı hatırlayanınız. Yok! OK. Alın size rimayndır :)

Drum&bass'in Hollandalı üstadlarını görmeye gidiyorum bu akşam.

Böylece Bulgar drum&bass camiasını da yakından görme şerefine nail olacağım.

H.M.S.U. (Hard Music and Sounds United) hareketi onuncu yılını kutluyor ve bu kutlama kapsamında, soğuğun kendini sonbahar havasına çevirdiği günlerde, drum&bass ziyafeti hazırlayalım demişler.

Organizasyon aynen altta göründüğü haliyle:

22:00 - 23:00 TARGY B2B LIUSY
23:00 - 24:00 ACIDTRIP B2B EXO
24:00 - 01:00 KONSPIRATOR B2B MOCKS
01:00 - 02:30 SHY FX AND RAGGA TWINS
02:30 - 04:00 SPOR
04:00 - 05:30 BLACK SUN EMPIRE
05:30 - 06:30 COOH B2B OGONEK

BSU haricinde COOH ve Ogonek elemanlarını duymuştum sadece.

Umarım izlemeye, coşmaya değer bir party olur, burada da paylaşırım artık :) favit'te oku

3 yorum:

sLn dedi ki...

Gördüklerini, duyduklarını ne zaman anlatacaksın peki :)

Besimi dedi ki...

valla ne diyim ki vodoo, biraz kendi salaklığımdan biraz da arkadaşlar tarafından ekilme pozisyonuna düştüğümden kendimin yalancısı oldum. hatta siliyim falan dedim bu son gönderiyi ama blogır ahlakına sığmaz diye düşünüp yapmadım tabi ki :)))
ama en kısa zamanda bunu telafi edeceğime namusum ve şerefim üstüne bik bik bik :PP

sLn dedi ki...

peki bakalım :D