29 Ocak 2009 Perşembe

Yüksek Tobin Dalışı


Önemli drum&jazz ustalarında Amon Tobin'in Nightlife'ına sarmış haldeyim.

O kadar zengin, öylesine rahatlatıcı ve de aynı zamanda kıprak bir parça ki bloga girmesini kaçınılmaz gördüm.

Blues, caz ve klasik müzik öğelerini bir güzel - kendine has bir yöntemle - drum&bass çeşnisiyle harmanlıyor ki yeme de yanında yat geyiğiyle dumur olursun.

Bu öğeleri bir de sample'larla destekleyip daha uzun süre (hazmederek) tüketilesi eserler ortaya çıkarıyor.

Sıkılmıyorsunuz.

Sıkılırsanız da, elektronik müziğin ve drum&bass'in o mekanik havasını devamlı solumak istemediğinizden dolayı sıkılırsınız. Arada gerçek davul ve insansı distorşın destekleriyle oksijen yedeklemesini yapar, Amon Tobin'in sunduğu zengin dünyaya tekrardan yüksekten dalıverirsiniz.

Bu dediklerimin bir çoğunu Nightlife'da keşfedeceksiniz. Yok, bana tesir etmedi, ben hiçbirşey hissetmedim ağzıyla bana gelirseniz de; okunan yazı ve aktarılan hissiyat bir daha geri çıkarılmaz derim ben de.

Her ne kadar, okuyucu her zaman haklı(!) olsa bile! :D





http://www.youtube.com/watch?v=niV_U_JKgKI favit'te oku

Hiç yorum yok: